Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Produkt dnia
Maximum - 1699 - Zielony jasny
Maximum - 1699 - Zielony jasny

16,90 zł

szt.
Włóczka Merino Royal - 062 - Krem
Włóczka Merino Royal - 062 - Krem

21,00 zł

szt.
Stokrotka - 332 - Zielony
Stokrotka - 332 - Zielony

5,90 zł

szt.
Merino Gold - 039 - Róż jasny
Merino Gold - 039 - Róż jasny

14,50 zł

szt.
Merino Gold - 105 - Szmaragdowy
Merino Gold - 105 - Szmaragdowy

14,50 zł

szt.
Merino Gold Batik - 840
Merino Gold Batik - 840

16,00 zł

szt.
Bravo Color - 02139
Bravo Color - 02139

6,90 zł

szt.
Bravo - 08356 - Denim blady
Bravo - 08356 - Denim blady

5,20 zł

szt.
Bravo - 08363 - Niebieski jasny
Bravo - 08363 - Niebieski jasny

5,20 zł

szt.
Promocje
Nancy Baby - 340
Nancy Baby - 340

14,90 zł

Cena regularna: 17,90 zł

szt.
Flamenco - 312
Flamenco - 312

11,50 zł

Cena regularna: 14,00 zł

szt.
Nancy Baby - 343
Nancy Baby - 343

14,90 zł

Cena regularna: 17,90 zł

szt.
Flamenco - 329
Flamenco - 329

11,50 zł

Cena regularna: 14,00 zł

szt.
Nancy Baby - 332
Nancy Baby - 332

14,90 zł

Cena regularna: 17,90 zł

szt.
Flamenco midnight - 787
Flamenco midnight - 787

12,40 zł

Cena regularna: 14,90 zł

szt.
Bolero Ice - 773
Bolero Ice - 773

13,90 zł

Cena regularna: 16,90 zł

szt.
Nancy Hat - 710
Nancy Hat - 710

26,50 zł

Cena regularna: 29,50 zł

szt.
Flamenco midnight - 776
Flamenco midnight - 776

12,40 zł

Cena regularna: 14,90 zł

szt.
Bolero Ice - 770
Bolero Ice - 770

13,90 zł

Cena regularna: 16,90 zł

szt.
Nancy Hat - 703
Nancy Hat - 703

26,50 zł

Cena regularna: 29,50 zł

szt.
Flamenco midnight - 788
Flamenco midnight - 788

12,40 zł

Cena regularna: 14,90 zł

szt.
Reklamacje i zwroty

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48.505254672.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie według szablonu, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: amdudziccy@o2.pl lub telefonicznie: +48.505254672. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie według szablonu, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres e-mail prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres e-mail informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl